Futás korlátok nélkül az Ultra Tisza-tó versenyen 2017.07.14 - 2017.07.16, Tisza-tó

ultra_tisza-to_2017_fejlec

A korlátlanság és a határtalan szabadság élményével várja a UPC Mobil a futókat az Ultra Tisza-tó versenyen. 2017. július 14. és 16. között először rendezik meg a UPC MOBIL ULTRA TISZA-TÓ (UTT) futóversenyt, ahol korlátlan szórakozás, közösségi élmények és különleges meglepetések várják a résztvevőket.

Az ULTRABALATON-hoz hasonlóan az UTT-111 is egykörös verseny, a „nagy testvérhez” képest pontosan fele akkora távon, azaz 111 kilométeren várják a vállalkozó kedvű versenyzőket. Futva vagy bringán, egyedül vagy csapatban kell megkerülni a Tisza-tavat, cserébe viszont Magyarország egyik legszebb természetvédelmi övezetén vezet keresztül az út. Az Alföld északi részén fekvő 127 km2-es területen egymást érik a nyílt vízfelületek, szigetek, holtágak és csatornák. Tiszafüredről indulva, északi irányba kerülve a tavat, 16 óra áll a csapatok, illetve egyéni résztvevők rendelkezésére, hogy teljesítsék a távot. Az útvonalon 16 váltópontot és 20 frissítőpontot állítanak fel a szervezők.

A futást egyre többen próbálják ki és teszik mindennapjaik részévé, hiszen akár teremben, akár a szabadban gyakoroljuk, egyedülálló szabadságérzést nyújt, emellett látványos fejlődést és sikerélményeket is biztosít. Ma már minden út a felhőbe vezet, és úgy tűnik, ez alól a futóké sem kivétel: szeretjük lefotózni, kiírni, bejelölni, körberajzolni és megosztani, ha megpróbáltuk, ha megcsináltuk, ha megdöntöttük, és azt is, ha csak majdnem.

A UPC Mobil támogatásának és 98,5%-os lefedettségű mobilinternet hálózatának köszönhetően az Ultra Tisza-tó versenyen mindezt szabadon és határok nélkül tehetik meg a UPC mobilszolgáltatását használó versenyzők, legyen szó akár egy futó-applikáció használatáról, képek vagy közösségi üzenetek posztolásáról, élő bejelentkezésről vagy a kedvenc motivációs zenénk lejátszásáról, a startvonaltól a célig bárhol.

„Én magam is nagy futó vagyok, úgyhogy biztosan ott leszek a startvonalnál! A UPC Mobil korlátlan netes szolgáltatásaival abban segít majd minket, a futóversenyre vállalkozó sportolókat, hogy a helyszínen egyedül vagy csapattársakkal együtt átélt sikereket igazi közösségi élménnyé és maradandó emlékké változtathassuk.” – hangsúlyozta Gábor-Balogh Bernadett, a UPC Magyarország marketingvezetője.

További részletek: 

 

Sajtóanyag: Procomm

 

Kapcsolódó tartalom