9 éves Közép-Európa legnagyobb divatportálja Cikk
Hirdetés
Divatfanatikusokat célzó exkluzív klubból minden ügyféligényt kielégítő webshoppá vált Közép-Európa legnagyobb divatportálja. A fashiondays.hu ma már 500 ezer regisztrált felhasználóval, 300 márkával és mintegy 50 ezer termékkel büszkélkedhet. A cég legfontosabb célkitűzése a jövőre nézve, hogy időt spóroljon vevőinek és még kényelmesebbé tegye az online vásárlást.
A romániai székhellyel, Magyarországon és Bulgáriában is sikeresen üzemelő online webshop idén ünnepli kilencedik születésnapját. Fennállása óta a márka többször megújult, váltott stratégiát és arculatot, de a minőséghez való ragaszkodás a kezdetektől fogva és továbbra is top prioritást élvez.
Tízszer több regisztráló
A regisztrált felhasználók száma 2009 óta megtízszereződött. Míg az első évet 50 ezer felhasználóval zárta a márka, mára ez a szám 500 ezerre duzzadt. Ennek megfelelően az eladások is dinamikusan növekedtek: az első évben 15 ezren vásároltak az oldalon, az elmúlt 9 évben pedig már egymilliónál is több megrendeléssel büszkélkedhetnek.
A vásárlások közel fele a fővárosban realizálódik
A fővárosiak számítanak hazánkban a legaktívabb online vásárlóknak, az összes eladások mintegy 45 százaléka itt realizálódik, de a megyeszékhelyek is jelentős forgalmat bonyolítanak le: csökkenő sorrendben Debrecen, Győr, Szeged, Miskolc, Kecskemét, Nyíregyháza, Székesfehérvár és Pécs van a lista elején.
Stratégiai irányváltás - bővülő kínálat
A stratégiai megújulás következtében jelentősen változott a megrendelők demográfiai összetétele az évek során. A Fashion Days kezdetben luxusmárkák termékeit forgalmazta outlet árakon, elsősorban a női, 25 - 45 éves korosztály igényeire szabva. Később nyitottak több, eltérő árfekvésű márka, valamint férfiaknak és gyermekeknek szánt termékek felé is, így ma már mindenki megtalálhatja a kínálatban a neki megfelelő darabokat a számos ruházati termék, lábbeli és kiegészítő között.
Jelenleg fast fashion (pl.: Esprit, Benetton), prémium (pl.: Desigual, Levi’s) és luxusmárkák (pl.: Furla, Michael Kors) egyaránt megtalálhatók a fashiondays.hu kínálatban.
A webshop hamar kinőtte magát és ma már több mint 300 márka, több mint 50 ezer termékét forgalmazza. Ezek közül is a lábbeli a legkeresettebb termékkategória, és a sportcipők számítanak a legnépszerűbb termékeknek az elmúlt évek mérlege szerint.
A Fashion Days vezérigazgatója, Robert Berza elmondta, hogy a jövőt tekintve elsőszámú célkitűzésük az, hogy minél időhatékonyabbá és gördülékenyebbé tegyék az online vásárlást:
„Nagy terveink vannak a jövőre nézve, hiszen ügyfeleinknek időt szeretnénk spórolni, hiszen ez a lehető legértékesebb dolog, amit kínálhatunk nekik. A Fashion Days felhasználóbarát és átlátható felülettel, gyors és rugalmas szállítási feltételekkel, egyszerű termékvisszaküldéssel, valamint gyors visszatérítéssel teszi még komfortosabbá a vásárlást, így azt adjuk az ügyfeleinknek, amire leginkább vágynak: időt.”
Kapcsolódó
Jótékonysági árverést indít a Quimby az Egyszülős Központ támogatására Cikk
Tizenöt dedikált, vászonra feszített fotót bocsát árverésre a Quimby, amelyeket koncertfotósuk, Bátori Gábor ’Jim’ készített a zenekarról. Az aukcióból származó bevétel teljes összegével az Egyszülős Központ munkáját támogatják. A Központot 2018-ban azzal a céllal hozták létre, hogy egyenlő esélyt
Ne legyen bűntudatod, ha nem vagy folyamatosan produktív! Cikk
Az Engedj be! című négyrészes videósorozat azért jött létre, hogy ismert zenészek személyes történetein keresztül mutasson be olyan fontos témákat, amik a mentális egészség alapvető pillérei lehetnek. Míg az első részben a szorongás problémakörét járták körbe, a most megjelenő kisfilmben Miller Dá
Kampányt indított a Budapest Park a fiatalok mentális egészségének megóvásáért Cikk
A Budapest Park célkitűzései között kiemelt helyen szerepel, hogy felelősen viszonyuljon a fiatal generációhoz, és figyelmet fordítson lelki egészségükre. Ezért döntöttek úgy, hogy ismert zenészek személyes történetein keresztül mutatnak be olyan témákat, amelyek minden nap érinthetik a mentális j
Rászoruló gyermekeknek és családoknak segíthetünk az Elefánt telt házas koncertjein Cikk
Szeptember 12-én és 13-án dupla telt házas koncerttel zárja a nyarat az Elefánt zenekar. Az idei utolsó önálló klubkoncertjükön úgy döntöttek, hogy az iskolakezdés apropóján gyűjtést szerveznek: a TündérPakk Közhasznú Alapítvány segítségével juttatják el az adományokat a rászoruló családoknak. Id