Hétköznapi emberek és helyzetek a Fashion Days őszi/téli kampányában Cikk

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire épít az őszi/téli szezonban a Fashion Days. A kampány üzenete szerint a jól megválasztott öltözet magabiztos fellépéshez és sikerhez vezet. Ezt tükrözi a cég idén bevezetett szlogenje is: Biztos választás, magabiztos stílus.

Hirdetés

Tökéletes külsejű modellek helyett a hétköznapi emberekre fókuszál a régió elsőszámú divatportáljának új kampánya. Több mint 100 hétköznapi ember közül választotta ki a Fashion Days az idei szezon kampányarcait. Kollégák, baristák, ismerősök közvetítik a kampány üzenetét nem csak a TV reklámokban, hanem a márka egyéb kommunikációs csatornáján is. A kampány arcai olyan mindennapi élethelyzeteket mutatnak meg, mint egy jó hangulatú buli a barátnőkkel, egy táncórai sikerélmény vagy egy közös futás a családdal.

„A Fashion Days több vásárlói felméréséből kiderült: a legtöbben aktív életmódot folytatnak, amit mi sem bizonyít jobban, hogy közel 70%-uk mobilról, vagy mobil felületről vásárol. A vásárlók elsősorban arra vágynak, hogy egyszerre divatos és kényelmes is legyen az öltözetük. Az új, hétköznapi embereket bemutató koncepcióval azt igyekszünk bebizonyítani, hogy ez könnyen lehetséges. Sőt, a jól megválasztott outfit az önbizalmunkat is képes növelni.” – nyilatkozott a kampányról a Fashion Days Csoport marketing vezetője, Andrei Chirila.

A Fashion Days több mint 700 ezer aktív vásárlóval rendelkezik, akik a szeptember közepén induló őszi/téli szezonban számos új terméket és a topmárkák legfrissebb kollekciót is megtalálják a divatportálon és a mobilapplikációban. A Next, Guess, Zee Lane, Desigual, Fossil, Puma és United Colors of Benetton márkák továbbra is a legkedveltebbek. A topmárkák listáját további 27 új márka bővíti ki, köztük a Bronx, Norton, Aldo, Armani Exchange, Emporio Armani, Tally Weijl, Marc Jacobs, Michael Kors, Napapijri, Bronx, Juicy Couture, Furla, Ted Baker, Helly Hansen vagy a The North Pole.

Nem csak új márkákkal, de új szolgáltatásokkal is jelentkezik a webshop, melyek bevezetését a Fashion Days platformok integrálása előzte meg, amely során fellépett technikai nehézségeket már orvosolta a cég. Bevezették az elektronikus számlázást, az elektronikus, ingyenes termékvisszaküldést és az új pick up pontokat is. A hatékonyság érdekében még több futárszolgálattal dolgozik együtt a cég, a megrendelések státusza pedig már e-mailen és SMS-en keresztül is nyomon követhető.

 

Sajtóanyag és képek: Fashiondays.hu

Kapcsolódó

Jótékonysági árverést indít a Quimby az Egyszülős Központ támogatására Cikk

Jótékonysági árverést indít a Quimby az Egyszülős Központ támogatására Tizenöt dedikált, vászonra feszített fotót bocsát árverésre a Quimby, amelyeket koncertfotósuk, Bátori Gábor ’Jim’ készített a zenekarról. Az aukcióból származó bevétel teljes összegével az Egyszülős Központ munkáját támogatják. A Központot 2018-ban azzal a céllal hozták létre, hogy egyenlő esélyt

Ne legyen bűntudatod, ha nem vagy folyamatosan produktív! Cikk

Schoblocher Barbara Az Engedj be! című négyrészes videósorozat azért jött létre, hogy ismert zenészek személyes történetein keresztül mutasson be olyan fontos témákat, amik a mentális egészség alapvető pillérei lehetnek. Míg az első részben a szorongás problémakörét járták körbe, a most megjelenő kisfilmben Miller Dá

Kampányt indított a Budapest Park a fiatalok mentális egészségének megóvásáért Cikk

Engedj be! kampány - Budapest Park A Budapest Park célkitűzései között kiemelt helyen szerepel, hogy felelősen viszonyuljon a fiatal generációhoz, és figyelmet fordítson lelki egészségükre. Ezért döntöttek úgy, hogy ismert zenészek személyes történetein keresztül mutatnak be olyan témákat, amelyek minden nap érinthetik a mentális j

Rászoruló gyermekeknek és családoknak segíthetünk az Elefánt telt házas koncertjein Cikk

Rászoruló gyermekeknek és családoknak segíthetünk az Elefánt telt házas koncertjein Szeptember 12-én és 13-án dupla telt házas koncerttel zárja a nyarat az Elefánt zenekar. Az idei utolsó önálló klubkoncertjükön úgy döntöttek, hogy az iskolakezdés apropóján gyűjtést szerveznek: a TündérPakk Közhasznú Alapítvány segítségével juttatják el az adományokat a rászoruló családoknak. Id