Hétköznapi emberek és helyzetek a Fashion Days őszi/téli kampányában Cikk
A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire épít az őszi/téli szezonban a Fashion Days. A kampány üzenete szerint a jól megválasztott öltözet magabiztos fellépéshez és sikerhez vezet. Ezt tükrözi a cég idén bevezetett szlogenje is: Biztos választás, magabiztos stílus.
Hirdetés
Tökéletes külsejű modellek helyett a hétköznapi emberekre fókuszál a régió elsőszámú divatportáljának új kampánya. Több mint 100 hétköznapi ember közül választotta ki a Fashion Days az idei szezon kampányarcait. Kollégák, baristák, ismerősök közvetítik a kampány üzenetét nem csak a TV reklámokban, hanem a márka egyéb kommunikációs csatornáján is. A kampány arcai olyan mindennapi élethelyzeteket mutatnak meg, mint egy jó hangulatú buli a barátnőkkel, egy táncórai sikerélmény vagy egy közös futás a családdal.
„A Fashion Days több vásárlói felméréséből kiderült: a legtöbben aktív életmódot folytatnak, amit mi sem bizonyít jobban, hogy közel 70%-uk mobilról, vagy mobil felületről vásárol. A vásárlók elsősorban arra vágynak, hogy egyszerre divatos és kényelmes is legyen az öltözetük. Az új, hétköznapi embereket bemutató koncepcióval azt igyekszünk bebizonyítani, hogy ez könnyen lehetséges. Sőt, a jól megválasztott outfit az önbizalmunkat is képes növelni.” – nyilatkozott a kampányról a Fashion Days Csoport marketing vezetője, Andrei Chirila.
A Fashion Days több mint 700 ezer aktív vásárlóval rendelkezik, akik a szeptember közepén induló őszi/téli szezonban számos új terméket és a topmárkák legfrissebb kollekciót is megtalálják a divatportálon és a mobilapplikációban. A Next, Guess, Zee Lane, Desigual, Fossil, Puma és United Colors of Benetton márkák továbbra is a legkedveltebbek. A topmárkák listáját további 27 új márka bővíti ki, köztük a Bronx, Norton, Aldo, Armani Exchange, Emporio Armani, Tally Weijl, Marc Jacobs, Michael Kors, Napapijri, Bronx, Juicy Couture, Furla, Ted Baker, Helly Hansen vagy a The North Pole.
Nem csak új márkákkal, de új szolgáltatásokkal is jelentkezik a webshop, melyek bevezetését a Fashion Days platformok integrálása előzte meg, amely során fellépett technikai nehézségeket már orvosolta a cég. Bevezették az elektronikus számlázást, az elektronikus, ingyenes termékvisszaküldést és az új pick up pontokat is. A hatékonyság érdekében még több futárszolgálattal dolgozik együtt a cég, a megrendelések státusza pedig már e-mailen és SMS-en keresztül is nyomon követhető.
Sajtóanyag és képek: Fashiondays.hu
Kapcsolódó
Kampányt indított a Budapest Park a fiatalok mentális egészségének megóvásáért Cikk
A Budapest Park célkitűzései között kiemelt helyen szerepel, hogy felelősen viszonyuljon a fiatal generációhoz, és figyelmet fordítson lelki egészségükre. Ezért döntöttek úgy, hogy ismert zenészek személyes történetein keresztül mutatnak be olyan témákat, amelyek minden nap érinthetik a mentális j
Rászoruló gyermekeknek és családoknak segíthetünk az Elefánt telt házas koncertjein Cikk
Szeptember 12-én és 13-án dupla telt házas koncerttel zárja a nyarat az Elefánt zenekar. Az idei utolsó önálló klubkoncertjükön úgy döntöttek, hogy az iskolakezdés apropóján gyűjtést szerveznek: a TündérPakk Közhasznú Alapítvány segítségével juttatják el az adományokat a rászoruló családoknak. Id
A Góbé adománygyűjtő koncerttel zárja a nyarat Cikk
A Góbé nyárvégi, tanévnyitó koncertjén ezúttal nem csak egy pörgős bulival készül megtáncoltatni mindenkit, de vendégeikkel együtt a Szimfolk Egyesület részére is gyűjtenek, akik hátrányos helyzetű fiataloknak segítenek megtalálni útjukat zenei oktatás és közösségi élmények átélésével. Így most a
Jön a második FöldŐrző Fesztivál! Cikk
Második alkalommal rendezik meg a FöldŐrző Fesztivált Pécelen, amely egy igazi, hiánypótló rendezvény a mai, felgyorsult világban. Az eseménysorozat célja, hogy minél több olyan tevékenységet bemutasson, amely bármilyen szempontból hozzájárul bolygónk működésének harmonizálásához. A 2024. július