Hétköznapi emberek és helyzetek a Fashion Days őszi/téli kampányában Cikk

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire épít az őszi/téli szezonban a Fashion Days. A kampány üzenete szerint a jól megválasztott öltözet magabiztos fellépéshez és sikerhez vezet. Ezt tükrözi a cég idén bevezetett szlogenje is: Biztos választás, magabiztos stílus.

Hirdetés

Tökéletes külsejű modellek helyett a hétköznapi emberekre fókuszál a régió elsőszámú divatportáljának új kampánya. Több mint 100 hétköznapi ember közül választotta ki a Fashion Days az idei szezon kampányarcait. Kollégák, baristák, ismerősök közvetítik a kampány üzenetét nem csak a TV reklámokban, hanem a márka egyéb kommunikációs csatornáján is. A kampány arcai olyan mindennapi élethelyzeteket mutatnak meg, mint egy jó hangulatú buli a barátnőkkel, egy táncórai sikerélmény vagy egy közös futás a családdal.

„A Fashion Days több vásárlói felméréséből kiderült: a legtöbben aktív életmódot folytatnak, amit mi sem bizonyít jobban, hogy közel 70%-uk mobilról, vagy mobil felületről vásárol. A vásárlók elsősorban arra vágynak, hogy egyszerre divatos és kényelmes is legyen az öltözetük. Az új, hétköznapi embereket bemutató koncepcióval azt igyekszünk bebizonyítani, hogy ez könnyen lehetséges. Sőt, a jól megválasztott outfit az önbizalmunkat is képes növelni.” – nyilatkozott a kampányról a Fashion Days Csoport marketing vezetője, Andrei Chirila.

A Fashion Days több mint 700 ezer aktív vásárlóval rendelkezik, akik a szeptember közepén induló őszi/téli szezonban számos új terméket és a topmárkák legfrissebb kollekciót is megtalálják a divatportálon és a mobilapplikációban. A Next, Guess, Zee Lane, Desigual, Fossil, Puma és United Colors of Benetton márkák továbbra is a legkedveltebbek. A topmárkák listáját további 27 új márka bővíti ki, köztük a Bronx, Norton, Aldo, Armani Exchange, Emporio Armani, Tally Weijl, Marc Jacobs, Michael Kors, Napapijri, Bronx, Juicy Couture, Furla, Ted Baker, Helly Hansen vagy a The North Pole.

Nem csak új márkákkal, de új szolgáltatásokkal is jelentkezik a webshop, melyek bevezetését a Fashion Days platformok integrálása előzte meg, amely során fellépett technikai nehézségeket már orvosolta a cég. Bevezették az elektronikus számlázást, az elektronikus, ingyenes termékvisszaküldést és az új pick up pontokat is. A hatékonyság érdekében még több futárszolgálattal dolgozik együtt a cég, a megrendelések státusza pedig már e-mailen és SMS-en keresztül is nyomon követhető.

 

Sajtóanyag és képek: Fashiondays.hu

Kapcsolódó

Nyerj páros napijegyet a Volt Fesztivál 2018-ra! Cikk

Nagyon szemezel a Volt Fesztivál egy-egy napjával, de már nem kapható rá jegy, vagy a nyári büdzsé már másra lett igazítva? Meglepnéd a barátodat / barátnődet egy közös fesztiválozással? Mi megoldást kínálunk ezekre, ugyanis most egy páros Volt Fesztivál 2018 napijegyet nyerhetsz a Fesztiválok Vár

Nyerj páros jegyet a The Offspring koncertre! Cikk

Június 12-én végre önálló koncerttel is Budapestre érkezik a The Offspring, ráadásul az este élményét az Anti-Flag és a hazai Run Over Dogs érkezése is emeli, garantálva hogy egy baromi lendületes nyárindító élményt kapjuk majd a Tüskecsarnokban. Mi pedig ehhez az élményhez szeretnénk hozzájárulni

Indítsd a napot édesburgonyás reggelivel! Cikk

Érdemes kísérletezni az édesburgonyával a konyhában, mert nem csak köretként, hanem reggeliként, főételként és desszertként is remek fogásokat lehet készíteni belőle. A reggelibe azért jó belecsempészni, mert a különleges íz mellett az alacsony glikémiás terhelése miatt roppant egészséges is. „Az

Anima Sound System a Vegan Food Festen! Cikk

Koncertekkel, workshopokkal, előadásokkal és kerekasztal beszélgetéssel készülnek a Vegan Food Fest szervezői május 10 és 13 között a WestEnd Millennium Tetőkertre. A veganizmus egy dinamikusan fejlődő, fiatalos és menő mozgalom. Ezt az üzenetet hordozza a rendezvény minden mozzanatában és a azok