Hétköznapi emberek és helyzetek a Fashion Days őszi/téli kampányában Cikk

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire épít az őszi/téli szezonban a Fashion Days. A kampány üzenete szerint a jól megválasztott öltözet magabiztos fellépéshez és sikerhez vezet. Ezt tükrözi a cég idén bevezetett szlogenje is: Biztos választás, magabiztos stílus.

Hirdetés

Tökéletes külsejű modellek helyett a hétköznapi emberekre fókuszál a régió elsőszámú divatportáljának új kampánya. Több mint 100 hétköznapi ember közül választotta ki a Fashion Days az idei szezon kampányarcait. Kollégák, baristák, ismerősök közvetítik a kampány üzenetét nem csak a TV reklámokban, hanem a márka egyéb kommunikációs csatornáján is. A kampány arcai olyan mindennapi élethelyzeteket mutatnak meg, mint egy jó hangulatú buli a barátnőkkel, egy táncórai sikerélmény vagy egy közös futás a családdal.

„A Fashion Days több vásárlói felméréséből kiderült: a legtöbben aktív életmódot folytatnak, amit mi sem bizonyít jobban, hogy közel 70%-uk mobilról, vagy mobil felületről vásárol. A vásárlók elsősorban arra vágynak, hogy egyszerre divatos és kényelmes is legyen az öltözetük. Az új, hétköznapi embereket bemutató koncepcióval azt igyekszünk bebizonyítani, hogy ez könnyen lehetséges. Sőt, a jól megválasztott outfit az önbizalmunkat is képes növelni.” – nyilatkozott a kampányról a Fashion Days Csoport marketing vezetője, Andrei Chirila.

A Fashion Days több mint 700 ezer aktív vásárlóval rendelkezik, akik a szeptember közepén induló őszi/téli szezonban számos új terméket és a topmárkák legfrissebb kollekciót is megtalálják a divatportálon és a mobilapplikációban. A Next, Guess, Zee Lane, Desigual, Fossil, Puma és United Colors of Benetton márkák továbbra is a legkedveltebbek. A topmárkák listáját további 27 új márka bővíti ki, köztük a Bronx, Norton, Aldo, Armani Exchange, Emporio Armani, Tally Weijl, Marc Jacobs, Michael Kors, Napapijri, Bronx, Juicy Couture, Furla, Ted Baker, Helly Hansen vagy a The North Pole.

Nem csak új márkákkal, de új szolgáltatásokkal is jelentkezik a webshop, melyek bevezetését a Fashion Days platformok integrálása előzte meg, amely során fellépett technikai nehézségeket már orvosolta a cég. Bevezették az elektronikus számlázást, az elektronikus, ingyenes termékvisszaküldést és az új pick up pontokat is. A hatékonyság érdekében még több futárszolgálattal dolgozik együtt a cég, a megrendelések státusza pedig már e-mailen és SMS-en keresztül is nyomon követhető.

 

Sajtóanyag és képek: Fashiondays.hu

Kapcsolódó

Tedd ki a polcra életed koncertjét, és támogasd a daganatos gyermekek kezelését! Cikk

Bin There árverés tételek Négy év után újraindul a Bin There és a Budapest Park közös projektje. Ennek lényege, hogy olyan zenekari “szemetet” zárnak palackba, ami a rajongók számára igazi kincs. Kopott pengetők, szakadt gitárhúrok, széttört dobverők, lezúzott mikrofonok, berepedt cintányérok, rongyos setlistek, vagy éneke

A Siklósi Örs Alapítványnak gyűjtenek baráti fesztivállal a Dürerben Cikk

BÜBÜKERT jótékonysági minifesztivál Szülinapi kívánságnak indult baráti összejövetelből lett minifesztivállal gyűjtenek a Siklósi Örs Alapítványnak a Dürer Kertben szeptember 16-án kiváló underground zenekarokkal és a kertszínpadon ingyenes Aurevoir. koncerttel a BÜBÜKERT jótékonysági minifesztivál keretében.  Vannak emberek, akikn

Különleges divatkampánnyal és merch kollekcióval jelentkezik a Budapest Park Cikk

Budapest Park 2023 kollekció A Budapest Park legfontosabb alapértékei közé tartozik a sokszínűség és az érzékenység. Ezt az üzenetet most rendhagyó módon és a szórakozóhelytől talán kicsit szokatlan környezetben közvetítik: ezúttal a divat világába kalauzolják a közönséget, és különleges modellek segítségével mutatják be idén

Rászorulóknak készítettek szendvicseket a FISH! zenészei és rajongói Cikk

Fish!  - jótékonysági szendvics készítés A kánikula beálltával még több vitaminforrásra van szükségük az utcán, otthonokban, melegedőkben élő embereknek. A Budapest Bike Maffia már régóta készít és szállít ki szendvicseket rászorulóknak. Ezekben a forró napokban a FISH! zenekar tagjai és rajongói is beszálltak segíteni. A civil szervezet