A Decathlon csapata idén is körbebiciklizi Magyarországot a jó ügy érdekében! Hír

Hirdetés

A Decathlon csapata idén is körbebiciklizi Magyarországot a jó ügy érdekében: minden kilométer után 100 forintot juttatnak el a Mályvavirág Alapítványnak. A nemes cél érdekében a vásárlók is gyűjthetik a kilométereket az áruházak előtt felállított görgős bringákon és a közösségi médiában.

Idén már harmadjára indítja útnak a „Tekerjük körbe Magyarországot!” programját a Decathlon. Az akció keretein belül az áruház munkatársai és vásárlói kétkeréken gyűjthetik a kilométereket, minden letekert ezer méter után pedig 100 forint kerül adományozásra a méhnyakrák ellen küzdő Mályvavirág Alapítványnak. A dolgozók a május 7-én, kedden 9 órától tartott nyitóeseményt követően indultak el a Nyugati téri Decathlon áruház elől, hogy 8 nap alatt megtegyék a több mint ezer kilométeres utat. A rendezvényre kerékpárral érkezőket reggelivel és ingyenes bringaszervízzel várták a helyszínen a Decathlon munkatársai, a fenntarthatóság jegyében pedig egy-egy Nissan Leaf elektromos autó vezette fel a két csapatot a túra első, városi szakaszán.

Ahogy tavaly és tavalyelőtt, a vásárlók idén is kivehetik részüket a kilométerek, így az adományok gyűjtéséből. Amíg a munkatársak az országutat róják, a Decathlon áruházaknál felállított görgős goldsprint kerékpárokon bárki letekerheti a maga kilométereit, amelyek után szintén jár a támogatás az alapítványnak. Ezen felül az idei év két újítást is hoz. Aki feltölt egy szelfit Instagramra vagy Facebookra, ahogyan a goldsprint bringákon teker, és használja a #TKM hashtaget, minden lájkjával támogatja a nemes ügyért küzdő mezőnyt. Ezen felül a különböző kilométerszámláló sport applikációkban gyűjtött kilométerek is hozzáadódnak a távhoz, elég csak posztolni egy screenshotot a biciklizésről a #TKM hashtaggel.

Az első „Tekerjük körbe Magyarországot!” egyébként 2017-ben zajlott, az ötlet szülőatyja pedig egy Decathlon dolgozó, Kocsis Tamás volt.

„Mikor először hallottuk az ötletet, egyből tudtuk, hogy muszáj megvalósítanunk. Idén már harmadjára rendezzük meg a TKM-et, a lelkesedés pedig egyre nagyobb és nagyobb mind a dolgozók, mind a vásárlók részéről. Minden évben próbáljuk bővíteni a programot, és minél több embert bevonni, hiszen kevés felemelőbb érzés van annál, mikor az ember sportolás közben másokon is segít” – mondta Gulyás Marianna, a Decathlon Magyarország társadalmi felelősségvállalás projektvezetője.

 

Decathlon

Kapcsolódó

A Aiófoki PLÁZS-t is beveszi a Follow The Flow! Hír

Augusztus első hétvégéjén is irány a PLÁZS! A Scitec Muscle Beachen minden a testépítésről fog szólni hétvégén, de lesz naplementés medencés buli is, szombaton pedig érkezik a Follow The Flow. A fiatal, mégis milliós nézettségeket produkáló csapat szombaton adja első önálló koncertjét a PLÁZSon, s

Július 12-én a Lupa-tónál újra éled a Music Fm! Hír

Újra éled az idén év elején megszűnt Music Fm, ha nem is az éterben, de a rádió egykori DJ-i Budapest tengerpartjának legújabb helyszínén, a Takarék Beachen hétvégnte pakolják majd a lemezeket. Július 12-én indul a sorozat. Új helyszínnel gazdagodik a Lupa Beach kínálata, ezen a hétvégén nyílik u

Megnyitotta kapuit a budapesti adidas RUNBASE Hír

Számos világváros után végre Budapesten is megnyílt az adidas RUNBASE mozgás- és futóközpont, amelynek célja, hogy egyedülálló bázist nyújtson az adidas Runners Budapest csapatnak és a város teljes futóközösségének. A főváros szívében található központban profi trénerek várják júliustól a mozogni

Szent Iván-éji fürdőzés és party a Lupán Hír

Budapest tengerpartjára már egy nappal hamarabb megérkezik Szent Iván Éjszakája. Június 22-én többféle program és hajnal 2-ig tartó fürdőzés is várja a látogatókat a Lupán. A belépés 19 órától ingyenes. A Lupa Corona Teraszán már délutántól elkezdődik a program. A Corona Sunsets Session elhozza 16