Október 1-jén debütál az Egyszer volt, a zenekarokat támogató pálinka Cikk
Hirdetés
A vadonatúj, Egyszer volt pálinka termékcsalád megvásárlásával négy hazai zenekart, a Hősöket, a Jónás Vera Experimentet, a Margaret Islandet és a Turbo zenekart támogathatod. A márka megálmodói olyan zenerajongók, akik szerettek volna valós segítséget nyújtani a Covid-19 miatt kialakult helyzetben a zenészeknek. Az Egyszer volt megjelenését október 1-re, a zene világnapjára időzítették, ezzel is tisztelegve a zenészek előtt.
A zene, a koncertek, a fesztiválok évről-évre a szabadság érzését, az önfeledt szórakozást jelentik több százezer embernek, ahol a zenekarok és a közönség a leginkább együtt lehet, együtt lélegezhetnek. Idén a jól ismert járványügyi okok miatt alig van lehetőség ezekre a találkozásokra, melyek a lelki nehézségek mellett az előadók számára komoly anyagi veszteségeket, pénzügyi nehézségeket jelentenek. Egy zenerajongó társaság, az italpiacon már bizonyított Brebis Magyarország Kft. szeretett volna segíteni a zenészeknek ebben a bizonytalan helyzetben, így született meg Bárány Péter cégtulajdonos és csapata által megálmodott Egyszer volt pálinkacsalád, mely segítségével a rajongók közvetlenül támogathatják kedvenceiket. A projekt vezetője Nagy Adrienn zenei szakember, az ő segítségével választották ki a négy támogatott formációt, négy különféle műfaj képviselőit. Így az Egyszer volt ízeihez egy-egy zenekar kapcsolódik, mindegyik pálinka egy-egy dal nevét viseli, a különleges csomagolás oldalán pedig a dalszövegek idézetei is helyet kaptak.
A barackpálinka így a Jónás Vera Experiment Borzongásaim című dala után, a birspálinka a Hősök Játszunk, a mézes ágyas meggyes a Margaret Island Éjszaka és a szilvapálinka a Turbo Iránytű című száma után kapta nevét. Négy dal, négy történet, négy szerethető üzenet.
A támogatás az Egyszer volt pálinkák bevételéből származik, mely közvetlenül a zenekarokhoz kerül egy éven keresztül. Így az Egyszer volt csapata, a vendéglátóhelyek és a rajongók az ital megvásárlásával előreláthatólag több millió forinttal segítik a zenészeket.
Az Egyszer volt termékcsaláddal októbertől az egyetemi szórakozóhelyeken, klubokban, kocsmákban, kis- és nagykereskedelmi üzletekben lehet majd találkozni. A hazai pálinkaárakhoz képest kedvezőbb áron lehet majd megvásárolni. A tervek szerint a jövőben újabb zenekarokkal bővül a paletta. A márka küldetése, hogy szakértelmével, termékeivel segítse az együtteseket, mindeközben a zenerajongók is egy olyan lehetőséget kapnak kedvenceik támogatására, melyet öröm fogyasztani.
Egyszer volt pálinka
Kapcsolódó
Guinness-rekord kísérlettel és jótékonysággal indul a Csak a Mentes Őszi Fesztivál Cikk
Becslések szerint ma Magyarországon több, mint 500.000 ember érintett gluténérzékenységben és több, mint 70.000 fő él cöliákiás diagnózissal – sokan közülük anélkül, hogy tudnának róla. Míg a gluténérzékenység (nem cöliákiás gluténérzékenység, NCGS) különböző kellemetlen tüneteket eredményez – pél
Több mint 250 féle sör és 30 főzde a 9. Belvárosi Sörfesztiválon Cikk
2025. szeptember 2-án kezdetét vette az ország egyik legnagyobb szabadtéri sörkóstolója, a 9. Belvárosi Sörfesztivál. A budapesti Szabadság téren megrendezett eseményen több mint 30 hazai és nemzetközi sörfőzde kínálatából válogathatnak az érdeklődők. A SPAR idén is saját standdal, a SPAR Sörházza
2025-ben is Bor & Pezsgő Fesztivállal indul a budapesti nyár Cikk
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep idén immár 4. alkalommal kerül megrendezésre a Szabadság téren, hogy bemutassa és ünnepelje a magyar és nemzetközi borok és pezsgők gazdag világát. A rendezvény 2025. június 4-9. között várja a látogatókat. Az elmúlt években a fesztivál a b
Mi kerül idén a Belvárosi Bor & Pezsgő Fesztivál poharába? Cikk
Egyre tudatosabbak, alkalomszerűbbek, ízlésükben nyitottabbak: ilyenek ma a magyar borfogyasztók. A Belvárosi Bor & Pezsgő Fesztivál szervezői idén is azért dolgoznak, hogy a kulturált borfogyasztás és a borral kapcsolatos élmények újra a hétköznapok részévé váljanak, különösen a fiatalabb gener