Október 1-jén debütál az Egyszer volt, a zenekarokat támogató pálinka Cikk
Hirdetés
A vadonatúj, Egyszer volt pálinka termékcsalád megvásárlásával négy hazai zenekart, a Hősöket, a Jónás Vera Experimentet, a Margaret Islandet és a Turbo zenekart támogathatod. A márka megálmodói olyan zenerajongók, akik szerettek volna valós segítséget nyújtani a Covid-19 miatt kialakult helyzetben a zenészeknek. Az Egyszer volt megjelenését október 1-re, a zene világnapjára időzítették, ezzel is tisztelegve a zenészek előtt.
A zene, a koncertek, a fesztiválok évről-évre a szabadság érzését, az önfeledt szórakozást jelentik több százezer embernek, ahol a zenekarok és a közönség a leginkább együtt lehet, együtt lélegezhetnek. Idén a jól ismert járványügyi okok miatt alig van lehetőség ezekre a találkozásokra, melyek a lelki nehézségek mellett az előadók számára komoly anyagi veszteségeket, pénzügyi nehézségeket jelentenek. Egy zenerajongó társaság, az italpiacon már bizonyított Brebis Magyarország Kft. szeretett volna segíteni a zenészeknek ebben a bizonytalan helyzetben, így született meg Bárány Péter cégtulajdonos és csapata által megálmodott Egyszer volt pálinkacsalád, mely segítségével a rajongók közvetlenül támogathatják kedvenceiket. A projekt vezetője Nagy Adrienn zenei szakember, az ő segítségével választották ki a négy támogatott formációt, négy különféle műfaj képviselőit. Így az Egyszer volt ízeihez egy-egy zenekar kapcsolódik, mindegyik pálinka egy-egy dal nevét viseli, a különleges csomagolás oldalán pedig a dalszövegek idézetei is helyet kaptak.
A barackpálinka így a Jónás Vera Experiment Borzongásaim című dala után, a birspálinka a Hősök Játszunk, a mézes ágyas meggyes a Margaret Island Éjszaka és a szilvapálinka a Turbo Iránytű című száma után kapta nevét. Négy dal, négy történet, négy szerethető üzenet.
A támogatás az Egyszer volt pálinkák bevételéből származik, mely közvetlenül a zenekarokhoz kerül egy éven keresztül. Így az Egyszer volt csapata, a vendéglátóhelyek és a rajongók az ital megvásárlásával előreláthatólag több millió forinttal segítik a zenészeket.
Az Egyszer volt termékcsaláddal októbertől az egyetemi szórakozóhelyeken, klubokban, kocsmákban, kis- és nagykereskedelmi üzletekben lehet majd találkozni. A hazai pálinkaárakhoz képest kedvezőbb áron lehet majd megvásárolni. A tervek szerint a jövőben újabb zenekarokkal bővül a paletta. A márka küldetése, hogy szakértelmével, termékeivel segítse az együtteseket, mindeközben a zenerajongók is egy olyan lehetőséget kapnak kedvenceik támogatására, melyet öröm fogyasztani.
Egyszer volt pálinka
Kapcsolódó
2025 lesz a magyar sörturizmus éve? Cikk
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 – Országos Főzdetúra térkép, amellyel ingyenesen látogathatók jövőre a benne szereplő üzemek. A sörfőzdelátogatások mellé pedig sörkóstolót is kapnak a vendégek. Mutatós, a sörkedvelők körében bizonyára rendkívül népszerű kiadvány jel
Jótékonysági árverést indít a Quimby az Egyszülős Központ támogatására Cikk
Tizenöt dedikált, vászonra feszített fotót bocsát árverésre a Quimby, amelyeket koncertfotósuk, Bátori Gábor ’Jim’ készített a zenekarról. Az aukcióból származó bevétel teljes összegével az Egyszülős Központ munkáját támogatják. A Központot 2018-ban azzal a céllal hozták létre, hogy egyenlő esélyt
Kampányt indított a Budapest Park a fiatalok mentális egészségének megóvásáért Cikk
A Budapest Park célkitűzései között kiemelt helyen szerepel, hogy felelősen viszonyuljon a fiatal generációhoz, és figyelmet fordítson lelki egészségükre. Ezért döntöttek úgy, hogy ismert zenészek személyes történetein keresztül mutatnak be olyan témákat, amelyek minden nap érinthetik a mentális j
A világ figyelmének központjába kerül a tokaji bor Cikk
A Tokaj-Hegyalja Egyetem második alkalommal rendezi meg a Tokaj Wine Congress eseményeit. A rendezvény október 27. és 30. között várja a hazai és nemzetközi szakembereket Sárospatakon és a történelmi borvidék más helyszínein. A kongresszus célja, hogy a résztvevők számára naprakész ismereteket nyú