Október elején ismét megnyílik az UNICEF Pop-Up Store! Cikk

UNICEF Pop-Up Store 2020

Október 11-e a Lánygyermekek Világnapja, ennek alkalmából ismét megrendezi nagyszabású jótékonysági gardróbvásárát az UNICEF Magyarország. Az október 9-én nyíló, háromnapos Pop-Up Store store ezúttal is márkás ruhadarabokkal, rendkívül kedvező áron várja az érdeklődőket. Az UNICEF Magyarország a jótékonysági gardróbvásáron befolyt teljes összeget a rászoruló lánygyermekek életének jobbá tételére fordítja.

A tavalyi nagy sikerű rendezvény házigazdájához, Mihalik Enikő szupermodellhez most Blaskó Nikolett, a kommunikációs szakma egyik legismertebb szereplője, a hazai kortárs alkotók elismert támogatója is csatlakozott azzal a nem titkolt küldetéssel, hogy a gazdasági és kulturális elit képviselői közül felajánlásaikkal minél többen járuljanak hozzá a gardróbvásár sikeréhez. Az akcióhoz eddig több mint 30 neves hazai tervező, divatmárka csatlakozott felajánlásaival.
 
2020-ban a lányoknak világszerte olyan nehézségekkel kell szembenézniük, mint a kényszerített házasság, az erőszak és az oktatási egyenlőtlenségek. A statisztikák szerint minden évben 12 millió fiatalt adnak férjhez 18 éves kora előtt, világszerte 130 millió 6 és 17 év közötti lány egyáltalán nem jár iskolába, valamint a Földön élő 800 millió analfabéta kétharmada is nő. Az UNICEF évtizedek óta harcol a gyerekházasság intézményének felszámolása és az írástudatlanság ellen, valamint támogatja a fiatal nőket abban, hogy kibontakoztathassák tehetségüket.
 
Az október 9-11 között, Budapest belvárosában megnyíló UNICEF Pop-Up Store teljes bevételével a rászoruló lányokat és nőket támogatja. A 2019-es sikerre való tekintettel a szervezők az idei évben ismét felkérték a hazai divatszakma, az üzleti- és közélet ismert szereplőit, hogy csatlakozzanak a kezdeményezéshez. A tavalyi kínálaton túlmutatva idén férfi- és gyermekruhák, kiegészítők, sportruházat is várják majd az érdeklődőket a belvárosi bemutatóteremben.
„Nagyon boldog voltam, hogy tavaly ilyen sikeres volt a kezdeményezés: összesen 150 helyről érkeztek ruhák és kiegészítők, és két nap alatt mintegy 6,6 millió forintot sikerült összegyűjtenünk a leginkább rászoruló lánygyermekek számára. Kiemelten fontosnak tartom, hogy támogassuk az UNICEF munkáját abban, hogy ezek az érintett lányok minél jobb életkörülmények között nőhessenek fel” – mondta Mihalik Enikő, az UNICEF Magyarország Bajnoka, aki elkötelezett a nehéz sorsú gyermekek támogatása mellett.
Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség ügyvezető-alapítója és a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) elnöke évek óta segíti az UNICEF munkáját. „Pályám kezdete óta küldetésemnek érzem a magyar divat és kortárs művészet támogatását, női vezetőként pedig nagyon fontos számomra a nők támogatása, mentorálása, a hátrányos helyzetű fiatalok esélyeinek növelése. A fenntarthatóság érdekében magam is tudatos vásárló vagyok, így külön öröm, hogy egyszerre három nemes ügyet támogathatunk ezzel az adománygyűjtéssel” – tette hozzá Nikolett, az UNICEF Magyarország kuratóriumának tagja, aki maga is hozzájárul ruhadarabjainak felajánlásával az akció sikeréhez.

„A világ számos pontján még mindig hátrányból indulnak az életben azok a gyerekek, akik lánynak születtek. Minden társadalom elemi érdeke, hogy a nők ne gyerekkorban váljanak anyává, tanulhassanak, ezáltal hozzájárulhassanak a gazdaság fejlődéséhez és saját gyerekeiket egészségben nevelhessék fel. Leendő vásárlóink nemcsak egy-egy szép ruhadarabbal gazdagodnak, hanem a világot is egy kicsit jobb hellyé teszik” – mondta Mészáros Antónia, az UNICEF Magyarország ügyvezető igazgatója.

A nem mindennapi kollekciót felvonultató adománygyűjtő vásár október 9-10-11-én lesz a H&M Váci utcai exkluzív bemutatótermében. A részvétel ingyenes, ám regisztrációhoz kötött. Bővebb információ az UNICEF Pop-Up Store Facebook-eseménynél és az Instagramon érhető el.
 
Az egyéni felajánlások mellett, ismert emberek és a hazai divatszakma képviselői is hozzájárulnak a kínálathoz, így többek között Sándor Szandra (Nanushka), Áron Eszter (AERON Studio), a Home of Fashion márkái, Reményi Éva, Szegedi Kata, Cakó Kinga, Ankafans, valamint Molnár Nini tervezők darabjai is megtalálhatóak lesznek a gardróbvásár folyamatosan bővülő kínálatában.

A szervezők minden óvintézkedést megtesznek a résztvevők biztonsága érdekében: az érdeklődők előzetes regisztrációt követően, lázmérés után maszkban és kesztyűben léphetnek be a folyamatosan fertőtlenített bemutatóterembe.

Összefoglaló a 2019-es jótékonysági vásárról:

Hirdetés

 

UNICEF Pop-Up Store hivatalos eseménye >>>

 

UNICEF

Kapcsolódó

Prince: itt a 'Sign o' the Times' deluxe újrakiadása, a hazai kiadó nyereményjátékkal ünnepel! Cikk

Prince: Sign O' The Times A zenész, az énekes, a legendaA! Prince drágakövekkel írta be nevét a zenetörténelembe. Három évtizedes munkássága alapjaiban rengette meg a szakmát, szinte nem létezett díj, amit ne zsebelt volna be. 1985-ben Oscar-díjat kapott, 2007-ben hazavitte Golden Globe-ot, és 7 Grammy-díjat is nyert. Az

Rekordösszegű adomány gyűlt össze a SalGO jótékonysági akadályfutó versenyen Cikk

SalGO Charity Run 2020 Szombaton rendezték meg a SalGO Charity Run, jótékonysági akadályfutó és kerekesszékes versenyt Salgótarjánban, ahova minden eddiginél több versenyző érkezett. A jótékonysági futáson 1 230 000 Ft gyűlt össze, amit az autistákat segítő Abigél Közhasznú Egyesület számára ajánlottak fel. “Hatalmas b

Sport a jó ügyért - idén is elrajtol a SalGO Charity Run! Cikk

SalGO Charity Run 2020   Ismét várják a sport szerelmeseit egy jó ügy érdekében szeptember 5-én, Salgótarjánban. A SalGO Charity Run jótékonysági akadályfutó verseny ezúttal a Salgótarján és környékén élő autisták megsegítését tűzte ki céljául, így idén a nevezésekből befolyt összeggel az Abigél Közhasznú Egyesületet t

Az életmentés nem állhat meg! Adj vérplazmát! Cikk

Teddmegmost.hu Most mindenki ott segít, ahol tud. Az életmentés nem állhat meg – a vér és vérkészítmények biztosítása a betegek számára létfontosságú kérdés. Tomán Szabina, Burai Krisztián és Pál Dénes a vérplazmaadás fontosságára hívták fel a figyelmet. Mindenkit arra kérnek, csatlakozzon a Sanaplasma és a Vasc