A Rae Sremmurd a Reebok új nagykövete Cikk

Az ikonikus Classic Leather cipők legújabb kampányában a merész stílus és az önkifejezés mestereit, az amerikai Rae Sremmurd duót kérték fel a márka széleskörű népszerűsítésére.  A bandatagok olyan hírességekhez csatlakoztak a Reebok új képviselőiként, mint Gigi Hadid, Teyana Taylor és Future.

Hirdetés

A 2014-es debütáló albumuk óta a Rae Sremmurd szinte észrevétlenül vált nem csak a zeneipar, de a divat és a popkultúra meghatározó szereplőjévé is. Bemutatkozó nagylemezük után számos előadóval dolgoztak együtt, melynek köszönhetően a tagok a hip-hop után, a pop, az R&B és a trap műfajában is kipróbálhatták magukat. A legnagyobb sikert a – Nicki Minaj és Young Tung közreműködésével készített – Throw Sum Mo című slágerük hozta számukra, amely hihetetlen gyorsasággal döntötte meg a legnagyobb amerikai toplistákat.

A lázadó és merész stílusáról ismert testvérpár, Swae Lee és Slim Jxmm tökéletes partnerei a Classic Leathernek, hiszen – hasonlóan az ikonikus cipő történetéhez – munkásságuk már a kezdetek kezdete óta a határok feszegetéséről és a konvenciók ledöntéséről szól.

Az elsőként 1983-ban bemutatott Reebok Classic Leather cipőt a tervezők egy bárki által, bármilyen környezetben viselhető darabnak álmodták meg. Az idei kampány szereplői is ezt az évekkel ezelőtt meghatározott nemeken, stílusokon és kultúrákon átívelő üzenetet közvetítik:

“Nálunk ez az egész akkor indult, amikor elkezdtünk zenélni, és vad házibulikat tartottunk Mississippiben. Az volt a célunk, hogy létrehozzunk egy olyan közösséget, ahol teljesen különböző emberek jöhetnek össze és szórakozhatnak együtt. Számunkra a Classic Leather is pontosan erről szól: nem számít, milyen a stílusod, vagy milyen közegből jöttél, ezt a cipőt bármikor bátran viselheted” – nyilatkozták a tagok a Reebok legújabb kampányával kapcsolatban.

Az időtálló Classic Leather darabokat keresd a Reebok oldalán.

 

Szöveg: Procomm

Kapcsolódó

Jótékonysági árverést indít a Quimby az Egyszülős Központ támogatására Cikk

Jótékonysági árverést indít a Quimby az Egyszülős Központ támogatására Tizenöt dedikált, vászonra feszített fotót bocsát árverésre a Quimby, amelyeket koncertfotósuk, Bátori Gábor ’Jim’ készített a zenekarról. Az aukcióból származó bevétel teljes összegével az Egyszülős Központ munkáját támogatják. A Központot 2018-ban azzal a céllal hozták létre, hogy egyenlő esélyt

Ne legyen bűntudatod, ha nem vagy folyamatosan produktív! Cikk

Schoblocher Barbara Az Engedj be! című négyrészes videósorozat azért jött létre, hogy ismert zenészek személyes történetein keresztül mutasson be olyan fontos témákat, amik a mentális egészség alapvető pillérei lehetnek. Míg az első részben a szorongás problémakörét járták körbe, a most megjelenő kisfilmben Miller Dá

Kampányt indított a Budapest Park a fiatalok mentális egészségének megóvásáért Cikk

Engedj be! kampány - Budapest Park A Budapest Park célkitűzései között kiemelt helyen szerepel, hogy felelősen viszonyuljon a fiatal generációhoz, és figyelmet fordítson lelki egészségükre. Ezért döntöttek úgy, hogy ismert zenészek személyes történetein keresztül mutatnak be olyan témákat, amelyek minden nap érinthetik a mentális j

Rászoruló gyermekeknek és családoknak segíthetünk az Elefánt telt házas koncertjein Cikk

Rászoruló gyermekeknek és családoknak segíthetünk az Elefánt telt házas koncertjein Szeptember 12-én és 13-án dupla telt házas koncerttel zárja a nyarat az Elefánt zenekar. Az idei utolsó önálló klubkoncertjükön úgy döntöttek, hogy az iskolakezdés apropóján gyűjtést szerveznek: a TündérPakk Közhasznú Alapítvány segítségével juttatják el az adományokat a rászoruló családoknak. Id