Megújul a Borháló Hír

Hirdetés

A Borháló a Style Communication kreatív csapatának bevonásával megújítja arculatát és jelmondatát. A webes felületeken, a központi rendezvényeken június elejétől már az új dizájnnal találkozhatnak a vásárlók, a franchise-partnerek az egyes üzletekben fokozatosan térnek át az új megjelenés használatára – tájékoztatott Ádám Boglárka, aki 2019 januárjában vette át a cég marketingtevékenységének irányítását.

Az új dizájn támaszkodik a régi örökségére, de újradefiniálja a Borháló üzenetét. „A megszakított keret a nyitottságot szimbolizálja, és megadja a lehetőséget a logó kiegészítésére pl. az üzletágak nevével vagy a franchise-partnerek esetében a településnévvel. A két alapszín, a fekete és a fehér mellé bekerült a zöld is, ami a frissességet, a dinamizmust, a természetet, a tudatosságot jelképezi” – mondta a marketingvezető.

„A Borháló üzleteiben a borértő vásárlóktól a borokkal most ismerkedő érdeklődőkig mindenkinek segítséget tudunk adni a választáshoz, hogy megtalálja a személyiségéhez és az alkalomhoz illő tételt. Az új szlogen – Együtt borozunk – a Borháló boltjainak családias jellegére utal, ugyanakkor kifejezi a vevők, a kereskedők, a franchise-központ és partnerpincészetek szoros együttműködését is” – tette hozzá Ádám Boglárka.

Az arculat és a jelmondat megújítása több, mint ráncfelvarrás. 2013-as indulásakor a márka azzal tört be a piacra, hogy a minőségi borokat a hagyományos 0,75 literes üvegpalack mellett nagyobb kiszerelésekben is forgalmazta, és megtanította vásárlóinak, hogy ugyanahhoz a borhoz minőségi kompromisszum nélkül kedvezőbb áron is hozzájuthatnak. A vevőkkel történő közvetlen és hiteles kommunikációt megkönnyítette a franchise-felépítés, a Borháló kereskedői ugyanis a helyi közösségekből kerülnek ki, törzsvásárlóikat személyesen ismerik. A gazdaságos kiszerelésekre és a közvetlen kapcsolatra helyezte a hangsúlyt a régi dizájn és a jelmondat is: „Nálunk más a mÉrték”.

A márka az elmúlt években sikeresen bővítette tevékenységi körét, növelte szállításait a HoReCa-szektorban, és 2016-tól a Sziget-fesztiválrendezvények beszállítója lett. A kiskereskedésekben „saját márkás” borok jelentek meg, ami alatt a Borháló esetében nem cégesre címkézett beszállított termékeket kell érteni, hanem olyan exkluzív tételeket, amelyeket az ötletgazda alapító tulajdonos, Kathona Krisztián közösen álmodott meg és készített el a partnerpincészetek borászaival a fogyasztói igények alapján. A boltokban ma a gazdaságos kiszerelésű minőségi tételek mellett – Magyarország legnagyobb magnumpalackos választékát pl. jelenleg a Borháló tartja – gazdag kínálat várja a vevőket a prémiumszegmensben is.

Közel ötven boltjával a Borháló Magyarország legkiterjedtebb bor-kiskereskedelmi franchise-hálózata. Idén új településeken, illetve településen belül új helyen létesülnek Borháló boltok: az újbudai üzlet a Móricz Zsigmond körtéren már áprilisban megnyitott, a közeljövőben Budapesten a Vízivárosban, továbbá Dunakeszin, Budaörsön és Tatán is új egységgel bővül a hálózat.

„Az arculattervezés meghatározó eleme az új, egyszerű, laza, mégis karakteres logó, ami a lehető legtöbb kommunikációs platformon megjelenik majd. A keret jelképesen összefogja a Borháló által kínált palettát, választékot, üzletágakat. Mert a Borháló tényleg egy hálózat, ami nagyon sok borfajtát, márkát, ízt foglal magába. Az arculati kézikönyv kialakítása során fontosnak tartottuk, hogy a logó mindig kiegészüljön a Borhálóhoz kapcsolódó különböző csoportok, üzletek neveivel és egy sokatmondó szlogennel, hiszen mi együtt borozunk!” – foglalta össze a dizájn kreatív üzenetét Szabó Ádám, a Style Communication operatív vezetője.

További részletek és Borháló üzletek >>>

 

Borháló

Kapcsolódó

Második alkalommal kerül megrendezésre a Csak a Mentes Év Séfje verseny! Hír

2019 őszén második alkalommal kerül megrendezésre a Csak a Mentes Év Séfje, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet az allergénmentes, egészséges táplálkozás fontosságára, valamint bemutassa, hogy allergénmentesen is lehet finoman és változatosan étkezni. A versenybe beküldött recepteknek és a

Másodszor is kifut a Winelovers borhajó Hír

A Winelovers River Night az a borkóstoló, ahonnan nem lehet csak úgy hazamenni. És nem csak azért, mert meg kell várni, hogy az extra hosszú Dunai sétahajózás után kikössön Budapest egyik legexkluzívabb rendezvényhajója, hanem azért is, mert ha ki is kötött, az embernek egyáltalán nem lesz kedve ú

Megnyitott a Kemenes Cukrászda és Bisztró a Vámház körúton Hír

Augusztus 4-én Kemenes Cukrászda és Bisztró nyílik Budapesten, a Vámház körút 9. alatt. Az immár harmadik egységét nyitó Kemenes családi vállalkozás alig egy évtized leforgása alatt vívott ki magának hírnevet a cukrásziparban. A Lipóti Pékségnek is beszállító vállalkozás 2015-ben nyitotta legelső

Sétahajózás borkóstolóval - indul a Winelovers borhajó Hír

Több mint 100 boros rendezvénnyel a háta mögött a Winelovers folyamatosan keresi az új témákat, helyszíneket és lehetőségeket. Ezúttal Budapest legkomolyabb rendezvényhajójára viszik a népszerű hétköznapi sétálókóstolót, ahol nemcsak korlátlan étel-, bor-  és pezsgőfogyasztásra készülhetnek a vend