A minőségi magyar termékek mellett kampányol a Médiaunió 2018-ban! Hír
A Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma októberi ülésén kiválasztotta a 2018-as év országos társadalmi célú kampányának témáját. A Schmidt Mária, Csányi Sándor, Novák Péter, Rudolf Péter és Somody Imre alkotta grémium ezúttal a minőségi magyar élelmiszerek fogyasztására szeretné felhívni a felnőtt lakosság figyelmét. A Médiaunió Alapítvány hamarosan kapcsolatba lép a témában érintett szervezetekkel a kampány szakmai tartalmának kidolgozása érdekében.
Hirdetés
Még javában zajlik a 2017-es kampány az egészségügyi szűrővizsgálatok fontosságáról, ám a Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma már áttekintette a következő évre beérkezett témajavaslatokat és meghozta döntését a következő évi kampány témájáról.
„A magyar termék vásárlásával a magyar gazdát, a magyar ipart támogatjuk – mondta Schmidt Mária, a Médiaunió kuratóriumának elnöke. – Az ügynökségek feladata 2018-ban a tudatosság, az ismeretszint növelése lesz.”
„A külföldi termékek esetében a csomagolás alatt sokszor gyengébb a minőség. Ráadásul a magyar élelmiszer útja követhető, azt is tudjuk, milyen termelőtől vett, milyen kukoricán nevelkedett a disznó, és az esetleges ÁFA csalások vagy az élelmiszerek egészségügyi előírásainak nem betartása is könnyebben kideríthetők” – hangsúlyozta Csányi Sándor a téma fontosságát.
„Magyarországon az ár a legfontosabb, a döntő szempont vásárláskor – mondta Novák Péter. – Tudjuk, hogy sokan azért választják a külföldi árut, mert olcsóbb. Viszont gyakran szinte közvetlen lejárat előtti és rosszabb minőségű, mint a magyar élelmiszer, ráadásul a magyar termék sem mindig drágább.”
Rudolf Péter hozzátette: „Fontos mindenkiben tudatosítani, hogy vásárlási döntésünkkel a magyar kistermelőt, a magyar ipart is támogatjuk. A minőségi étel ráadásul egészségesebb is.”
A Médiaunió Alapítvány 2018-ban is pro bono felületeket kér tagjaitól és médiapartnereitől, az ügynökségek, kreatív szakemberek, civil és állami szakértők, illetve a tudományos élet képviselőinek segítségét társadalmi munkában kéri annak érdekében, hogy a lehető legsikeresebb, leghatékonyabb kampányt készíthesse. A Médiaunió Kuratóriuma őszintén bízik benne, hogy média- és szakmai partnerei segítségével 2018-ban is sikerül megszólítani a felnőtt lakosságot. A kurátorok ismét olyan ügyet választottak, amely az egész társadalmat érinti, és amely megoldásához kulcskérdés az emberek egyéni hozzáállása, hiszen a Médiaunió Alapítvány legfőbb missziója a „Rajtad is múlik!”gondolat átadása.
Sajtóanyag: Médiaunió Alapítvány
Kapcsolódó
Levendula Piknik 3.0: újra izgalmas kollaborációk és zenei koncertek a Budapest Park színpadán Hír
A Levendula Piknik Budapest egyik leginnovatívabb összművészeti eseménye, harmadik alkalommal tér vissza június 4-én a Budapest Parkba, hogy újra összehozza a divat, zene, tánc és vizuális művészetek iránt érdeklődőket.
Az esemény generációk, és a különböző szcénából érkezők találkozási pontja: h
Fontos ügyeket támogat a Radnóti Színház Hír
Jótékonysági online aukciót szervez a Radnóti Színház, melyen sikeres darabjaikhoz köthető ikonikus kellékeket árvereznek el. A befolyt összeg olyan egyesületeknek nyújt támogatást, melyek társadalmunk legégetőbb problémáinak enyhítésén dolgoznak. Az aukció március 24-31. között zajlik a www.ember
Dupláznak az Őrült Nők Budapesten is Hír
Hatalmas az érdeklődés Az Őrült Nők Ketrece budapesti búcsúelőadására a Budapest Arénában. Az október 4-re meghirdetett előadásra egy hét alatt a jegyek több mint kétharmada elkelt, ezért aznap két előadást is tartanak.
Eredetileg október 4-én 20.00 órára hirdették meg Az Őrült Nők Ketrece búcsúe
Újra Szegedre gurulnak a legendás Mercedes-ek Hír
Ikonikus Mercedes-ek és egy legendás autóversenyző is érkezik Szegedre 2025-ben, az idei nagy sikerre való tekintettel jövőre újrázó Classic Car Show & Expora, melynek névadó támogatója a Pappas Auto. Az elmúlt évtizedek legendás Mercedes-Benz klasszikusait, ezúttal különösképpen a kabriókat f