Decemberben először ítélik oda az Art is Business Díjat Hír
Hirdetés
2019 decemberében először ítélik oda vállalatok és mecénások számára a kultúratámogatásért és művészeti szponzorációért járó kitüntetést, az Art is Business Díjat. Az elismerést, amelyet a kortársPRos hívott életre, három kategóriában osztják ki a kulturális szcénát példaértékűen támogató nagyvállalatok, kis- és középvállalkozások valamint mecénások között. Utóbbi kategória jelöltjei azon magánemberek lehetnek, akik 2018-19 folyamán, saját erőből támogatták és segítették a művészeti szférát. A szeptember 15-ig tartó pályázati időszak alatt a vállalatok a jelentkezéshez szükséges kérdőív kitöltésével, önbevallásos módon nevezhetnek, mecánásokat pedig felterjesztés által lehet jelölni.
Az Art is Business Díj azokat a felelősen gondolkodó vállalatokat és mecénásokat hivatott elismerni, akik nyitott és befogadó szellemiséggel, tudatos választás útján lépnek kapcsolatba a művészeti élet képviselőivel és projektjeivel, majd közös gondolkodás útján alakítanak ki működő konstrukciókat a közös jó érdekében. A vállalatok mellett fontosnak tartják elismerni azokat a háttérben tevékenykedő patrónusokat is, akik az elmúlt évben valamilyen formában támogatták a művészeti szcénát.
A Magyarországon hiánypótló elismerés kimondottan imázsformáló és értékteremtő céllal jött létre, annak érdekében, hogy a kultúrára szánt forprofit támogatás eszméjét erősítse, és segítse beépülni a cégek brandépítésének folyamataiba, valamint előmozdítsa a vállalat kultúra iránti elköteleződését.
A mecénás kategóriára a szervezők várják a példaértékű támogatók felterjesztését, amelyet az info@kortarspr.hu címre lehet elküldeni 2019. szeptember 15-ig. Fontos, hogy a beküldött leírásból kiderüljön, az adott személy miért érdemelné meg ezt a jelentős díjat, mit tett ebben az időszakban, mivel emelkedik ki a tömegből.
A leginkább arra érdemes ajánlásokat hatfős kuratórium vizsgálja át, a kiválasztottak közül mecénás kategóriában egy személynek ítélik oda az Art is Business Díjat. A kuratórium tagjai: Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing- és kommunikációs vezetője, Juhász Dóra, a MÜPA PR-vezetője, Vég Szilvia, a Jurányi Inkubátorház kommunikációs vezetője, Drucker Dávid, a Trafó marketing- és kommunikációs vezetője, Batta Barnabás, a Mitte Kommunikációs Ügynökség tulajdonosa, Balogh Máté András, a kortársPRos ügyvezetője.
További részletek és felhívás >>>
Kapcsolódó
Újra Szegedre gurulnak a legendás Mercedes-ek Hír
Ikonikus Mercedes-ek és egy legendás autóversenyző is érkezik Szegedre 2025-ben, az idei nagy sikerre való tekintettel jövőre újrázó Classic Car Show & Expora, melynek névadó támogatója a Pappas Auto. Az elmúlt évtizedek legendás Mercedes-Benz klasszikusait, ezúttal különösképpen a kabriókat f
Bartók Tavasz 2025: megérkeztek az első nevek Hír
Április 4. és 13. között ismét kihagyhatatlan programokkal várja a nézőket Budapest-szerte a Bartók Tavasz: közös koncertet ad Diana Damrau és Jonas Kaufmann, miközben Kelemen Barnabás a Münchner Philharmoniker, Pusker Júlia pedig a Kammerorchester Basel vendége lesz, de mások mellett érkezik Jan
Megnyitott a 24. ARC közérzeti kiállítás Hír
A 24. ARC kiállítás idén is egy bárki számára nyitott, jeligés pályázat eredménye. A tárlat egy hónapon keresztül, szeptember 13-tól október 13-ig az újbudai Bikás parkban lesz megtekinthető éjjel-nappal. Az ARC hagyományaihoz hűen az alkotói szabadság jegyében a felkínált témakörön kívül más ötl
Ismerje meg a zeneszerző másik arcát a 2025-ös Wagner-napokon! Hír
Közel két évtizede vonzza a világ minden pontjáról a komolyzene rajongóit a Müpa egyik legrégebbi sorozata, amely egyben a régió egyik legjelentősebb kulturális eseményévé vált. A Budapesti Wagner-napok 2025-ben visszatér korábbi hagyományaihoz, a fesztivál ideje alatt több közönségkedvenc produkc