Hogyan kapcsolódik össze a forprofit és művészeti világ? - Decemberben jön az első Art is Business Konferencia Cikk

Art is Business Konferencia

Hirdetés

Hogyan működik ma a vállalati és művészeti élet összekapcsolódása? Mi dönti el, hogy egy vállalat együttműködik a művészettel? Létezik-e 2020/21-ben tiszta kulturális szponzoráció? A művészeti brandek miként segítik a vállalat stratégiáját? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keresik a válaszokat 2020. december 15-én Magyarország első Art is Business Konferenciáján a Trafóban.

A nemzetközi art-and-business világ neves menedzsereivel, valamint a hazai forprofit és kulturális élet meghatározó szereplőivel érkező esemény hiánypótló alkalom, mivel erről a témáról ilyen mértékben még nem beszéltek átfogóan. Az eseményen – többek között – részt vesz Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary ügyvezető igazgatója, Török József, kockázatitőke-befektető, Harsányi Bence, a Momentán Társulat alapító tagja, Márton Katalin, a Praktiker Magyarország HR- és CSR-vezetője, Egri Gábor, a Müpa értékesítési és marketingigazgatója, Béres Attila, a Miskolci Nemzeti Színház igazgatója, Liptay Gabriella, a KPMG Magyarország marketing- és kommunikációsvezetője, Erdődy Orsolya, a Budapesti Fesztiválzenekar menedzserigazgatója és Orlai Tibor, az Orlai Produkciós Iroda vezetője. Az esemény célja, hogy minél több példán keresztül megmutassa, hogyan érdemes másképp tekinteni az együttműködésekre, és miért éri meg újraértelmezni az eddigi elképzeléseket.

„A konferenciát az Art is Business magazin működése során felgyülemlett tapasztalok átadása okán szervezzük meg. Fontosnak tartjuk a hazai gondolkodás formálását, ezért minél többeknek teremtjük meg a lehetőséget arra, hogy hasznos, új és előremutató tudást szerezhessenek a kulturális támogatás, szponzoráció, mecenatúra és befektetés területén. Azok a szakemberek, akik a konferencián felszólalnak, mind-mind gazdag tapasztalattal és stratégiai szemlélettel bírnak a maguk területén, hiszünk abban, hogy érdemes rájuk figyelni, tanulni tőlük” – Balogh Máté András, az Art is Business kezdeményezés vezetője.

A konferencia több témakörből áll, amelyeket egy-egy nemzetközi és hazai szakember vezet fel. Ezen témák kifejtésében, kerekasztal-beszélgetések formájában vesznek részt fele-fele arányban vállalati és kulturális menedzserek, valamint művészek.

Témák:

A kulturális szponzoráció napjainkban; Hogyan gondolkodnak a vállalatok?; Milyen kihívás előtt állnak a magánalapok a következő években?; A HR találkozása a kultúrával – Employer branding, felelős vállalati gondolkodás és a művészeti projektek; Az előadó-művészet és a mecénás gondolkodás; A színház és a kulturális szponzoráció; A képzőművészet és a pénz – Miért hasznos a vállalat számára a vizualitással való együttműködés?; A jövő kihívásai – A kultúra miért segíti a vállalatok hosszú távú brandkommunikációját?

Előadók:

Arnold István, a Summa Artium igazgatója, Batta Barnabás, MITTE stratégiai igazgatója, Bérczi Linda, a Budapest Art Mentor program vezetője, Béres Attila, a Miskolci Nemzeti Színház igazgatója, Debreczeni Mónika, a Vylyan Szőlőbirtok és Pincészet birtokigazgatója, Erdődy Orsolya, a Budapesti Fesztiválzenekar menedzserigazgatója, Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary ügyvezető igazgatója, Egri Gábor, a Müpa értékesítési és marketingigazgatója, Gáspár Anna, a Manna Produkció vezetője, Harsányi Bence, a Momentán Társulat alapító tagja, Horn Péter, a B.Braun Magyarország vezérigazgatója, Kepecs Gábor, az Aegon Magyarország felügyelőbizottsági tagja és az Aegon Díj alapítója, Király Júlia közgazdász, a Magyar Nemzeti Bank korábbi alelnöke, Ledényi Attila, az Art Market Budapest igazgatója, Lerch Zoltán, a Schneider Electric HR-igazgatója, Légrádi Gergely, az Oppenheim Ügyvédi Iroda partnere, Liptay Gabriella, a KPMG Magyarország marketing- és kommunikációs vezetője, Márton Katalin, a Praktiker Magyarország, HR- és CSR-vezetője, Mondik Gábor, a Kreatív Európa, Kultúra alprogram vezetője, Orlai Tibor, az Orlai Produkciós Iroda vezetője, Palya Bea, tréner, énekes, dalszövegíró, Perjési Péter, az Intelligent Power Solutions Kft ügyvezetője , Rozgonyi-Kulcsár Viktória, a Jurányi Inkubátorház vezetője, Salgó András, a BMW Group Magyarország kommunikációs vezetője, Török József, kockázatitőke-befektető

Nemzetközi előadók között találjuk Szántó Andrást (USA), Andrew Hetheringtont (Írország), Helen Coopert (Nagy-Britannia), valamint Emma Stenströmöt (Svédország).

A konferencia vezetője: Veiszer Alinda

Az esemény szervezői számára nagyon fontosak a jövő kultúra iránt fogékony szakemberei, ezért a vállalati és művészeti menedzserek és magánemberek mellett a felsőoktatásban részt vevő hallgatókat is várják. A nap folyamán Molnár Emese énekes, az Art-Work múzeumi tréning, Maurer Milán táncművész, Alexis Latham, a Scallabouche színház alapítója, kommunikációs tréner, valamint Szőke Gábor és Borbás Gergő, az Itt és Most Társulat tagjai jelentkeznek produkciókkal.

Art is Business Konferencia részletes program >>>

 

Art is Business Konferencia

Kapcsolódó

'A bomlás virágai' - virtuális fotókiállítás a Hórusz Archívumból Cikk

A bomlás virágai - Fejezetek a Hórusz Archívumból „Fényképet gyűjteni annyi, mint a világot gyűjteni.” – állította Susan Sontag. Kardos Sándor filmoperatőr körülbelül ötven évvel ezelőtt kezdte el a „világot gyűjteni”. Privátfotó-gyűjteménye, a Hórusz Archívum ma már milliós nagyságrendben tartalmaz fotográfiákat, a hatalmas gyűjteményből válogat

Virtuális expová válik a 2021-es Educatio Nemzetközi Oktatási Szakkiállítás Cikk

Új helyszínt és időpontot kapott a felsőoktatás irányába tendáló diákok éves nagyeseménye, az Educatio Nemzetközi Oktatási Szakkiállítás: a szervezők friss bejelentése szerint már biztosan megrendezik, 2021. január 21-23. között az online térben, egy úttörőnek számító virtuális expo keretében. – 

Köztéri kiállítást kapott a 100 szóban Budapest legjava Cikk

Urbánus installáció, az elmúlt éveket felölelő tabló és látványos adatvizualizálás keretében hirdették meg a 2020-as év 100 szóban Budapest pályázatának eredményét. A hetedik éve hódító történetíró pályázat legjobb alkotásait most óriásplakátokon és köztéri palánkokon lehet végigböngészni a Városház

Ráadás eseményt kap a Beethoven-emlékév a Müpában Cikk

#Beethoven250Challenge Nyár elején Beethoven születésének 250. évfordulója alkalmából a zeneszerző életművéből ízelítőt nyújtó videosorozattal jelentkezett a Müpa. A #Beethoven250Challenge során a nézők megismerkedhettek a komponista húsz jelentős alkotásával, és egyúttal megbizonyosodhattak arról is, hogy a klasszikus