Interaktív Monopoly szerencsemezővé alakult a Széna téri villamosmegálló Hír
Hirdetés
A klasszikus Monopoly társasjátékon generációk nőttek fel, de mára kissé háttérbe szorult az újabbnál újabb játékok dömpingjében. A Hasbro Magyarország budapesti mindennapokra szabott kampányának célja, hogy felidézzék az emberekben a Monopolyzás örömét.
Mindenki ábrándozott már arról játék közben, hogy igaziból is megveszi a Vörösmarty teret vagy a teljes hazai vasúthálózatot. Vagy hogy legalább békávézás közben történik vele valami nagyon jó, mert húzott egy szerencsekártyát.
A Hasbro és az ACG legújabb outdoor kampányában ez utolsó most bárkivel megtörténhet: a járókelők országszerte szerencsekártyákba futhatnak bele a legkülönbözőbb felületeken – mélygarázsoktól kezdve plázákon át a pályaudvarokig. Minden felületen az adott helyszínre reflektáló szerencsekártya-üzenettel.
Ráadásul a Széna téri villamosmegállót embernagyságú Monopoly szerencsemezővé alakította át az ügynökség. Az itt elhelyezett különleges citylight poszterből bárki saját szerencsekártyát húzhat. A kihúzható kártyákon olvasható szövegek kifejezetten a budapesti tömegközlekedési szituációkra vonatkoznak. A legszerencsésebbek pedig egy kupont szerezhetnek, ami kedvezményes Monopoly-vásárlásra jogosít fel a résztvevő játéküzletekben.
A Hasbro Magyarország és az ACG közös koncepciója nyerte el az idei Arany Penge Fesztivál JCDecaux Innovate versenyének első helyezését, amellyel nemcsak a különleges installációhoz kaptak felületet, de lehetőséget kaptak, hogy országszerte kihelyezzék a további, konkrét megjelenési helyszínekre reflektáló Monopoly szerencsekártyás plakátokat.
- Hasbro Magyarország -
Kapcsolódó
Tizedik alkalommal pörög fel a Total Dance Festival Hír
Tizedik születésnapját ünnepli november 30-án a Total Dance Festival az Arénában, amely évről évre töretlen népszerűséggel kerül megrendezésre. A 90-es és 2000-es évek legnagyobb magyar és nemzetközi sztárjait felvonultató ikonikus rendezvénysorozat mindig megújulva, látványos színpadi show-val és
December 9-én merch market az Akváriumban Hír
A Gold Record december 9-én az Akváriumban rendezi meg első merchvásárát, ahol akusztikus minikoncertek és egy pódiumbeszélgetés mellett a közönség közelebb kerülhet kedvenc előadóihoz. Az esemény ötlete a Margaret Islandtől származik. Megkeresték tervükkel a kiadót, akik rögtön tovább is gondolt
Véget ért a ballon világverseny Szegeden Hír
Véget ért a 25. FIA Hőlégballon Világbajnokság, melynek ezúttal Szeged volt a házigazdája. Sajnos az időjárás nem volt túl kegyes a versenyzőkhöz, de azért volt a közönségnek bőven része a ballonok látványában. „Tétova keringő”, „dupla dobás”, „területszerzés”, „továbbrepülés” – ezeket és megann
Megnyitott a 24. ARC közérzeti kiállítás Hír
A 24. ARC kiállítás idén is egy bárki számára nyitott, jeligés pályázat eredménye. A tárlat egy hónapon keresztül, szeptember 13-tól október 13-ig az újbudai Bikás parkban lesz megtekinthető éjjel-nappal. Az ARC hagyományaihoz hűen az alkotói szabadság jegyében a felkínált témakörön kívül más ötl