Art is Business Díj 2019: elismerés a művészetet támogató cégeknek Cikk

Hirdetés

2019 decemberében osztják ki az első Art is Business Díjat a hazai nagyvállalatok, kis-és középvállalkozások valamint mecénások között. Az elismerés annak érdekében jött létre, hogy megmutassa azokat, akik hittel és tudatos gondolkodással tevékenykednek a művészeti szegmensben és szponzorálják, illetve támogatják a kulturális intézményeket, projekteket és művészeket. A szervezők a díjra szeptember 30-ig várják a pályázó cégek jelentkezését és a mecénások jelölését. A meglévő díjak mellé egy igazán egyedi elismerés is érkezik: a „Művészek a művészekért”, a Fidelio magazin különdíja azokra a törekvésekre kívánja felhívni a figyelmet, amelyeket a kultúrában tevékenykedő művészemberek tesznek saját kollégáik és a művészeti szféra támogatása érdekében önerőből, nem ritkán saját erejükön és lehetőségeiken felül is.

„A Fideliót kiadó Programmagazin Kft. elkötelezett híve a kiemelkedő művészeti értékek támogatásának, és fontosnak tartja a kulturális szcéna magánfinanszírozásból történő támogatásának előmozdítását, a potenciális támogatók bevonását, aktiválását. Ezért csatlakoztunk nagy örömmel, az elsők között a frissen indult Art is Business Díjhoz, amelyet hiánypótló és fontos kezdeményezésnek tartunk.”

A felajánlott Fidelio különdíjjal azokra a törekvésekre kívánják felhívni a figyelmet, amelyet a kultúrában tevékenykedő művész-emberek tesznek saját kollégáik és a művészeti szféra támogatása érdekében önerőből, nem ritkán saját erejükön és lehetőségeiken felül is. A "Művészek a művészekért" elnevezésű elismeréssel a Fidelio szerkesztőségének és az Art is Business Díj kuratóriumának közös döntése alapján minden évben egy személyt tüntetünk ki, akinek erőfeszítéseire a Fidelio nyomtatott és online felületén hívjuk fel a figyelmet.

Az Art is Business Díj azokat a felelősen gondolkodó vállalatokat és mecénásokat hivatott elismerni, akik nyitott és befogadó szellemiséggel, tudatos választás útján lépnek kapcsolatba a művészeti élet képviselőivel és projektjeivel, majd közös gondolkodás útján alakítanak ki működő konstrukciókat a közös jó érdekében. A vállalatok mellett fontosnak tartják elismerni azokat a háttérben tevékenykedő patrónusokat, mecénásokat is, akik az elmúlt két évben valamilyen formában támogatták a művészeti szcénát.

A Magyarországon hiánypótló elismerés kimondottan imázsformáló és értékteremtő céllal jött létre, annak érdekében, hogy a kultúrára szánt forprofit támogatás eszméjét erősítse, és segítse beépülni a cégek brandépítésének folyamataiba, valamint előmozdítsa a vállalat kultúra iránti elköteleződését.

A leginkább arra érdemes ajánlásokat és pályázatokat hatfős kuratórium vizsgálja át. A kuratórium tagjai: Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing- és kommunikációs vezetője, Juhász Dóra, a MÜPA PR-vezetője, Vég Szilvia, a Jurányi Inkubátorház kommunikációs vezetője, Drucker Dávid, a Trafó marketing- és kommunikációs vezetője, Batta Barnabás, a Mitte Communications stratégiai igazgatója, Balogh Máté András, a kortársPRos ügyvezetője.

Art is Business Díj 2019 további részletek >>>

 

Art is Business Díj

Kapcsolódó

Megvan a 2025-ös Sávlekötő Camp győztese Cikk

Több mint két hónap után véget ért a Sávlekötő Camp by OTP Junior 2. évad. A dalszerzők tehetségkutatójában a táborozók folyamatos kihívásokat teljesítve készítettek saját dalokat, a döntőben pedig élőben, egy-egy 15 perces koncerttel bizonyítottak a táborvezetőknek és a több mint ezer fős közönsé

Beethoven 2025-ben is kiköltözik a szabadba Cikk

Beethovennel a szabadban - martonvásári koncertek július 5-12-19. Idén nyáron is különleges zenei élménnyel várja közönségét a Nemzeti Filharmonikus Zenekar a „Beethovennel a szabadban – 2025” koncertsorozat keretében. A hagyományos nyáresti előadásoknak ismét a festői Brunszvik-kastély parkja ad otthont három szombat estén: július 5-én, 12-én és 19-én. A konce

Park FM-exkluzív: a Lidokain sötétebb oldala, amit még nem hallottál Cikk

Park FM-exkluzív: a Lidokain sötétebb oldala, amit még nem hallottál A BSW két tagja, Matyi és Gaben nemrég a Park FM reggeli műsorának, a Hajnali Körnek a vendégei voltak, ahol többek között a Lidokain című slágerük születéséről is meséltek – és az is kiderült, hogy ByeAlex kulcsszerepet játszott abban, hogy a dal végül olyan lett, amilyennek most ismerjük és szer

Fiktív fesztiválok valós vizualitása – MOME-kiállítás nyílt a Budapest Parkba Cikk

kiállítás nyílt a Budapest Parkban a MOME hallgatóinak munkáiból Június 12-én egy megnyitó eseménnyel vette kezdetét a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) és a Budapest Park együttműködésében megvalósult kiállítás, amely a “Park Gallery” helyszínen kapott helyet. A tárlat a MOME Média Design BA hallgatóinak fesztiválarculati munkáit mutatja be, amelyek egy tav