Art is Business Díj 2019: elismerés a művészetet támogató cégeknek Cikk

Hirdetés

2019 decemberében osztják ki az első Art is Business Díjat a hazai nagyvállalatok, kis-és középvállalkozások valamint mecénások között. Az elismerés annak érdekében jött létre, hogy megmutassa azokat, akik hittel és tudatos gondolkodással tevékenykednek a művészeti szegmensben és szponzorálják, illetve támogatják a kulturális intézményeket, projekteket és művészeket. A szervezők a díjra szeptember 30-ig várják a pályázó cégek jelentkezését és a mecénások jelölését. A meglévő díjak mellé egy igazán egyedi elismerés is érkezik: a „Művészek a művészekért”, a Fidelio magazin különdíja azokra a törekvésekre kívánja felhívni a figyelmet, amelyeket a kultúrában tevékenykedő művészemberek tesznek saját kollégáik és a művészeti szféra támogatása érdekében önerőből, nem ritkán saját erejükön és lehetőségeiken felül is.

„A Fideliót kiadó Programmagazin Kft. elkötelezett híve a kiemelkedő művészeti értékek támogatásának, és fontosnak tartja a kulturális szcéna magánfinanszírozásból történő támogatásának előmozdítását, a potenciális támogatók bevonását, aktiválását. Ezért csatlakoztunk nagy örömmel, az elsők között a frissen indult Art is Business Díjhoz, amelyet hiánypótló és fontos kezdeményezésnek tartunk.”

A felajánlott Fidelio különdíjjal azokra a törekvésekre kívánják felhívni a figyelmet, amelyet a kultúrában tevékenykedő művész-emberek tesznek saját kollégáik és a művészeti szféra támogatása érdekében önerőből, nem ritkán saját erejükön és lehetőségeiken felül is. A "Művészek a művészekért" elnevezésű elismeréssel a Fidelio szerkesztőségének és az Art is Business Díj kuratóriumának közös döntése alapján minden évben egy személyt tüntetünk ki, akinek erőfeszítéseire a Fidelio nyomtatott és online felületén hívjuk fel a figyelmet.

Az Art is Business Díj azokat a felelősen gondolkodó vállalatokat és mecénásokat hivatott elismerni, akik nyitott és befogadó szellemiséggel, tudatos választás útján lépnek kapcsolatba a művészeti élet képviselőivel és projektjeivel, majd közös gondolkodás útján alakítanak ki működő konstrukciókat a közös jó érdekében. A vállalatok mellett fontosnak tartják elismerni azokat a háttérben tevékenykedő patrónusokat, mecénásokat is, akik az elmúlt két évben valamilyen formában támogatták a művészeti szcénát.

A Magyarországon hiánypótló elismerés kimondottan imázsformáló és értékteremtő céllal jött létre, annak érdekében, hogy a kultúrára szánt forprofit támogatás eszméjét erősítse, és segítse beépülni a cégek brandépítésének folyamataiba, valamint előmozdítsa a vállalat kultúra iránti elköteleződését.

A leginkább arra érdemes ajánlásokat és pályázatokat hatfős kuratórium vizsgálja át. A kuratórium tagjai: Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing- és kommunikációs vezetője, Juhász Dóra, a MÜPA PR-vezetője, Vég Szilvia, a Jurányi Inkubátorház kommunikációs vezetője, Drucker Dávid, a Trafó marketing- és kommunikációs vezetője, Batta Barnabás, a Mitte Communications stratégiai igazgatója, Balogh Máté András, a kortársPRos ügyvezetője.

Art is Business Díj 2019 további részletek >>>

 

Art is Business Díj

Kapcsolódó

Jazz Showcase 2021: idén az online térben zenélnek a hazai jazz-tehetségek Cikk

Jazz Showcase 2021 A Müpa egyik missziója a fiatal zenei tehetségek támogatása, amely a mostani pandémiás helyzetben talán még kiemeltebb szerepet kap, mint egyébként. A Jazz Showcase a hazai jazz-zenekarok számára évek óta az egyik legfontosabb fellépési lehetőség, ahol megmutathatják magukat a szélesebb közönség é

Farsangi készülődés és nyereményjáték a Bondoró Fesztivállal Cikk

Itt a Farsang, az önfeledt kacagások, a jókedv és természetesen a jelmezes forgatagok időszaka! Mi sem lehet alkalmasabb idő egy kis álarcos bolondozásra! A Bondoró számára ez egy hazai terep, hiszen a vidám utcaszínházi forgatagot most már harmadik éve varázsoljuk közétek nyaranta a fesztiválon. Id

Elindult a Magyar Breaktánc Szövetség Cikk

elindult a Magyar Breaktánc Szövetség Papíron megalakult és 2021-ben az érdemi munkát is megkezdi a Magyar Breaktánc Szövetség. A szövetség legfőbb célja a fiatalok elkallódásának megelőzése a break tánc sokoldalú kultúráján át. Emellett természetesen kiemelt figyelmet fordítanak arra, hogy a break tánc 2024-ben debütál majd a párizsi

A világjárvány pozitív tanulságait keresi a Médiaunió Alapítvány [Pályázat] Cikk

Médiaunió Alapítvány A COVID-19 világjárvány Magyarország lakosságának életét is átalakította. A Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma úgy véli, hogy egy társadalmi célú kommunikációval foglalkozó nonprofit szervezet nem engedheti meg magának, hogy ne az év mindenkit érintő, legfontosabb társadalmi témájával foglalkozzon.