Új közösségi applikáció és napelemes telefontöltés az E.ON standján a Balaton Soundon Cikk

Hirdetés

Az E.ON az energia fontosságára hívja fel a figyelmet, ezért egy mindenki számára könnyen elérhető aktivitással készült a fesztiválszezonra. A saját fejlesztésű Mozdulj.ON applikáció letöltése után a játékban résztvevők lépéseikkel és táncmozdulataikkal gyűjtik a pontokat, és ezzel hasznos és menő kiegészítőket szerezhetnek. A fesztiválozó fiatalok nem csak maguk töltődhetnek fel az energiavállalat wifivel felszerelt élménystandján, hanem telefonjaikat és más elektromos készülékeiket is feltölthetik a nap erejével.

Balaton Soundon már elérhető Mozdulj.ON aktivitás tovább viszi az E.ON áprilisi márkakampányában megkezdett gondolatot: rajtunk is múlik, hogy alakul a jövő, személy szerint is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy élhetőbbé alakítsuk azt. Mindannyian tehetünk egy zöld lépést a környezetünkért, egy energiahatékonyabb jövő felé. Az egyik első lépés annak megváltoztatása, ahogy az energiáról gondolkodunk, a lépésszámlálós applikáció még több lépésre inspirál mindenkit.

Szinte hihetetlen, de egy átlagos fesztiválozó 8,3 kilométert, azaz nagyjából 12-15 000 lépést tesz meg egy nap alatt egy fesztiválon, de az igazán aktívak ennél jóval többet is. A mozgás tehát adott – már csak el kell kérni érte a jutalmat. Az E.ON arra buzdítja a Balaton Soundon résztvevőket, hogy töltsék le a Mozdulj.ON applikációt, sportoljanak, sétáljanak és táncoljanak sokat a fesztivál ideje alatt, lépéseiket pedig váltsák be az E.ON standnál elérhető ajándékokra. A fesztiválozók a megtett lépésszámtól függően LED-es pólóval, napszemüveggel, vagy napelemes mobiltöltővel lehetnek gazdagabbak. Akik a legtöbb lépést teszik meg, azok a felfújható, unikornis vagy flamingó úszógumi közül is választhatnak, a viz energiáját is hasznosítva.

„A Mozdulj.ON Stage szeretettel vár minden fesztiválozót, az EON színei igazi karibi hangulatot teremtettek. Az elmúlt évek időjárási kihívásai után mindenre készültünk, hidegben fűtünk, melegben hűtünk és közben mindenkit feltöltünk”– mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON marketing és kommunikációs vezetője.

 

Sajtóanyag: E.ON

 

 

Kapcsolódó

Új kiadvány és workshop gyengénlátó és halmozottan sérült gyermekeket nevelő családok számára Cikk

A Gyengénlátók Általános Iskolája, EGYMI és Kollégiuma (1147 Budapest, Miskolci u. 77.) ad otthont a LÁRESZ Egyesülettel közösen szervezett a „Nanó csínytevései Magyarországra készül” névre hallgató workshopnak 2019. február 21-én. A workshop keretében bemutatkozik a Csehországból induló projekt k

Bemutatkozik az Egri Borműhely Cikk

Az Egri Borműhelyt tíz egri borász közös gondolkodása, együttműködésre való törekvése hozta létre. Világos volt számukra, hogy egymással összefogva messzebbre jutnak el, és így érhetnek el eredményeket a borvidék ismertségének növelésében. 2016-ban ültek le először erről beszélgetni. A résztvevők

Egész éves programok Badacsonyban és a Laposa Birtokon Cikk

02.16: Borbarangolás Borvacsora Hamisíthatatlan Laposa Borvacsora, ahol az ételkülönlegességekhez és a vulkanikus borokhoz most élőzene is párosul. 02.22-24: Gasztrohegy hétvégék 5. Variációk egy témára: ezen a hétvégén minden a fánkokról szól. Lehet cukormázas, sós, puha vagy ropogós, mindenki

5 egyszerű túlélőtipp tél végére Cikk

Elindult február,  és már mögöttünk van a leghosszabbnak nevezett hónap. Szerencsére az a hétfő is elmúlt már, amit brit pszichológusok szerint az év egyik legdepressziósabb napjának neveznek, a harmadik januári hétkezdet, az úgynevezett „Blue Monday.” Ilyenkor már messze kerültünk a karácsonytól,