Új együttműködést jelent be az Air France és a Booking.com Hír

Hirdetés

Az Air France csoport és a vezető digitális utazási platform, a Booking.com új partnerségi megállapodást írtak alá annak érdekében, hogy ügyfelei számára átfogóbb, egyszerűbb és digitálisabb utazási élményt nyújtsanak.

A partnerségnek köszönhetően az ügyfelek könnyedén online foglalhatnak szálláslehetőségeket a Booking.com segítségével az Air France weboldalán keresztül közvetlenül a repülőjegy megvásárlása előtt vagy után. Azok, akik Flying Blue tagok, minden elköltött euro után, amit szállásra költenek az Air France integrációján keresztül a Booking.com-on, egy mérföldet kapnak. A Booking.com oldalán több mint 28,9 millió szálláslehetőség közül választhatnak az Air France utasai egészen az otthonoktól kezdve az apartmanokon át a világszínvonalú üdülőhelyekig.

"Büszke vagyok arra, hogy együttműködünk a Bookig.com-mal, az utazási iparág egyik legfontosabb szereplőjével. Azt gondolom, hogy a kooperációnak köszönhetően minden ügyfelünk számára egy átfogó és integrált utazási élményt kínálunk"- mondta Patrick Alexandre, az Air France-KLM Kereskedelmi és Szövetségi divíziójának alelnöke.

Vanessa Heydorff, a Booking.com regionális igazgatója hozzátette: "Küldetésünknek tekintjük, hogy az emberek az utazáson keresztül tapasztalatokat gyűjthessenek a világ különböző pontjairól. Örülök, hogy az Air France-szal közösen lehetővé tesszük, hogy minél több Air France-szal és Joonnal utazó megtalálja az ideális szálláshelyét.

A KLM Holland Királyi Légitársaság, a HOP! és a Transavia szintén a Booking.com partnerei.

 

- Air France -

Kapcsolódó

Megérkezett Budapestre is a Joon! Hír

Az október 28-i csendes start után november 8-án hivatalosan is elindult az Air France újgenerációs légitársasága, a JOON első járata a párizsi Charles de Gaulle repülőtérről Budapestre. Az ünnepélyes járatindításon a francia nagykövet mellett részt vett az Air France KLM regionális vezérigazgatój

Interaktív Monopoly szerencsemezővé alakult a Széna téri villamosmegálló Hír

A klasszikus Monopoly társasjátékon generációk nőttek fel, de mára kissé háttérbe szorult az újabbnál újabb játékok dömpingjében. A Hasbro Magyarország budapesti mindennapokra szabott kampányának célja, hogy felidézzék az emberekben a Monopolyzás örömét. Mindenki ábrándozott már arról játék közbe

Joon: 2019 nyarától 6 új úticél! Hír

Jövő nyártól a Joon 6 új desztinációra repül a párizsi Charles de Gaulle repülőtérről: Madridba (Spanyolország), Stockholmba (Svédország), Prágába (Csehország), Manchesterbe (Egyesült Királyság), Saint-Martinra (Holland Antillák) és Quitóba (Ecuador). Ezeket a járatokat korábban az Air France üzem

Virtuális kézipoggyász-ellenőrző a KLM-nél Hír

2018 augusztus 7, Amstelveen- Ezentúl csupán egy telefonkészülékre lesz szükségük a KLM utasainak, hogy megbizonyosodjanak, kézipoggyászuk mérete megfelel az előírtaknak. A KLM Holland Királyi Légitársaság kiterjesztett valóságot (AR) alkalmaz ehhez az új mobilszolgáltatáshoz. A KLM AR kézipoggyá