Black Eyed Peas: 'Mamacita' - új dal és klip Cikk

Hirdetés

A tavalyi év egyik legnagyobb nemzetközi sikerű slágere volt  a “RITMO (Bad Boys For Life)” című dal, mely a Black Eyed Peas látványos visszatérését jelentette a zenei világba. Az együttes nem lassított, hiszen meg is érkezett második vadonatúj daluk “MAMACITA” címmel!

A hatszoros Grammy-díjas, stíluskorlátokat ledöntő csapat ezúttal a puerto ricoi reggaton és latin trap zene szupersztárjával, Ozunával dolgozott együtt, aki jelen pillanatban minden idők egyik legnagyobb sikerű latin művésze. Legújabb kislemeze, a „Fantasía”, amely Nibiru címmel megjelent albumán található, első helyen áll a Billboard Latin Airplay, és a Latin Rhythm Airplay slágerlistáján. A Black Eyed Peas csapata ezúttal a hip-hop, a klubzene, és a latin zene jellegzetességeit olvasztja hibátlanul egybe, fantasztikus refrénnel, és Ozuna szenvedélyes előadásával.

A „MAMACITA” egyben már a második kislemez, amely a csapat új kiadójánál jelenik meg, és itt mutatkozik be a csapat új tagja, J.Rey Soul is, aki Apl.de.ap-hoz hasonlóan, fülöp-szigeteki származású. A csapat rajongói már ismerhetik a nevét korábbról, hiszen közreműködött a Black Eyed Peas 2018-as „ Masters of The Sun Vol.1” című lemezén, illetve a megjelenést követő turnéra is elkísérte őket. Most, a „MAMACITA”-n azonban végre teljes erejében megmutatkozik káprázatos stílusa.

Az együttes ragyogó formában van a dalhoz készült fantasztikus videóklipben melyet Julien Christian Lutz aka Director X rendezett. A videóban, a Black Eyed Peas és Ozuna kizárólag Gucci termékeket viselnek, mely a legendás márkával való együttműködésnek köszönhető.

A “MAMACITA” a Black Eyed Peas “RITMO (Bad Boys For Life)” [feat. J Balvin] című, hatalmas sikerű dalát követi, amely kevesebb mint fél év alatt átlépte az 1 milliárdos hallgatottságot, hiszen csak a Spotifyon túl van 432.7 millió streamen. Ennek köszönhetően a dal a csapat legtöbbet hallgatott dalává vált, megelezőve olyan korábbi, mostanra klasszikus slágereiket, mint az “I Gotta Feeling” vagy a “Where Is The Love?” Mindeközben, a “RITMO” hivatalos videóklipje túllépte a 600 milliós megtekintést a YouTube felületén.

A dal világszerte a slágerlisták élére került: négyszeres platina minősítést érdemelt ki Mexikóban, háromoszorosat Spanyolországban, platinát Olaszországban, Svájcban, Brazíliában, Argentiában, Kolumbiában, és Costa Ricában, míg arany minősítést Kanadában, Franciaországban, Svédországban, Törökországban, Közép-Amerikában, illetve a karibi térségben.

 

Sony Music Hungary

Kapcsolódó

Április vitorlái - új dal A Bence kalandjaitól Cikk

A Bence kalandjai Az Április vitorlái immáron a harmadik dal a februárban érkező, új A Bence kalandjai albumról. Az Április vitorlái – ahogy az album összes tétele – Krusovszky Dénes versének átdolgozása. A Zsurlók lemezbemutatója február 28-án lesz a Magyar Zene Házában.  A Bence kalandjai Jobbágy Bence szólóproj

Kispál és a Borz: évzárás újdonságokkal és egy óriási házibulival Cikk

Kispál és a Borz A közönségével együtt hangolódik első arénakoncertjére a legendás alternatív zenekar: a decemberbe nemcsak egy óriási buli, hanem egy új dal, közösségi videoklip, izgalmas kiadványok és egy közönségtalálkozó is belefér.  Az elmúlt évek egyik legnagyobb meglepetése a magyar zenei piacon kétségkívü

Francia zenekarral készített közös dalt a Bohemian Betyars Cikk

Bohemian Betyars Idén hatalmas bulival ünnepelte fennállásának 15. évfordulóját a Bohemian Betyars a Budapest Parkban. A születésnapi év ráadásul számos egyéb meglepetést is tartogatott: a zenekartól korábban soha nem látott kollaborációkkal lepték meg a rajongókat, amelynek során több nemzetközi sztárzenekarral i

Az utolsó rapszódia: Megjelent a Road új nagylemeze Cikk

Road: Az utolsó rapszódia A sokatmondó / sejtelmes (!?) Az utolsó rapszódia címmel megjelent a Road új nagylemeze. Az idén 20. születésnapját ünneplő hevesi zenekar a szeptemberben kiadott akusztikus korong után egy - meglepetésekben is bővelkedő, kiemelkedő minőségű - vérbeli metalos anyaggal fordul rá az év végi Arénás b